Kirjoita vieraskirjaan

annukka
26.04.2022 10:47
Sivu löytyi: Olen vakiovieras

annukka
24.04.2022 11:05
Sivu löytyi: Olen vakiovieras

Ihanaa kun voin luovuttaa riittämättömyyteni Hänelle,joka kuoli puolestani.Näin kerran unta,että hukuin veteen,samassa heräsin ja en hengittänyt.huh..

Paula
24.04.2022 18:57

Olipas sinulla kamala uniJoskus ne ovat kyllä tosi epämiellyttäviä!
On tosiaan siunattu asia, että tällaisina aina vajaaksi jäävinä voimme jättäytyä armahtajamme käsiin. -Siunausta ja kevään iloa, Annukka

Seija
18.04.2022 13:24
Sivu löytyi: Olen vakiovieras

Olipa osuva vertaus kukkapenkkiin ja rikkaruohoihin. Joka päivä saa pyytää Jumalan armoa ja puhdistautumista synneistä.

Itselle kiirastorstai tuntui tosi raskaalta päivältä, sen jälkeen iloisempi ja kiitollinen mieli Jeesuksen ristintyöstä meidän kaikkien puolesta.

Ihana että kokouksiin kuitenkin pääsitte ja lapsukaisia olette nähneet. Sinun ja Sepon elämä kuulostaa niin mukavalta, pienine arkisine kommeluksineen. Siellä sitä on aitaa yli menty

Siunattua pääsiäisen jatkoa ja arkiviikon alkuaSeija Kajaanista

Paula
23.04.2022 20:34

Kiitos, Seija, mukavasti meillä täällä meneeElämämme on tasaisen rauhallista ja leppoisaa, kun toinen meistä on vakaa ja tasainen
Sinulle siunattua kevään aikaa

Tupsukka
13.04.2022 18:10

Juu, olen huomannut, heti alkoi tulla erikoisia ja yllättäviä asioita eteen. Tänään olenkin potenut päänsärkyä, en tiedä johtuuko viime päivien hankaluuksista. Pitää kuitenkin erottaa itse aiheuttamani hankaluudet ja Jumalan lähettämät koetukset toisistaan, mutta ainakin osa asioista on tullut puun takaa.
Mutta, onneksi tiedämme, että lähettäessään koetuksen Hän on jo valmistanut siitä ulospääsyn
.
Sitä samaa rohkaisua sinulle ja Hyvää Pääsiäisen odotusta!

Paula
23.04.2022 20:32

Ne puun takaa tulevat ovat pahoja - minullakin on siitä kokemusta viime ajoiltaJumala karsii ja katkoo niitä oksia, jotka joutavat pois, ja paljon meissä onkin karsittavaa, sen huomasin tänäänkin
Ja migreenejä on riittänyt minullakin, mutta vähitellen toivon pääseväni estolääkityksessä sille tasolle, että ne jäävät pois tai ainakin yhä vähenevät

Tupsukka
09.04.2022 20:50

Hei tuo mitä kirjoitit herätyksestä ja sen puuttumisesta, on kyllä vakavasti otettava asia. Haluan lähteä mukaan tuohon rukoukseen ja olenkin sitä rukoillut jo jonkin aikaa, mutta että saisin myös uskalluksen sanoa Jumalalle: aloita herätys minusta! Ps 139:23-24 on hyvä rukous.
Täällä Turussa on satanut lunta jo monta päivää, välillä paistaa aurinko ja osa lumesta sulaa, kun taas tulee uutta. Olin ihan lumiukko, kun tulin pyörällä kotiin illansuussa.
Ikävää, että migreenisi edelleen jatkuu, mutta hyvä että toivo kuitenkin sen loppumisesta on.
Siunausta pyhäpäiväänne ja hyvää kevään odotusta!

Paula
13.04.2022 13:17

Hienoa, Tupsukka: joko sinäkin olet huomannut, että kun alkaa rukoilla itsensä heräämisen puolesta, alkaa saada paineita harteilleen? Se kuuluu pakettiin, niin arvelen!
Jonkin sortin horrokseen uinahtaa helposti, joten välillä on tärkeää pysähtyä pyytämään itselleen uudistusta.
Levossa ja hyvällä mielellä jatkakaamme, sillä ilman Häntä, emme voi mitään tehdä, ja Hän vaikuttaa tahtomisen ja tekemisen. Meidän ei tarvitse ponnistella omin voimin.
Siunaavia hiljaisen viikon päiviä, Tupsukka, ja riemullista pääsiäistä